Regulamin platformy theye.pl
- Stosowane definicje.
- Sklep – platforma szkoleniowa dostępna pod adresem sylwiawasik.beautylinked.pl, za
pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów i Usług,
dostępnych w Sklepie. - Sprzedawca – Sylwia Wąsik prowadząca działalność pod nazwą Sylwia Wąsik Make Up
Artist, Wierzchowiska Pierwsze 42, 27-350 Sienno, NIP: 8111673404 - Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
określający zasady korzystania ze Sklepu. - Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i
prawa osób, których dane dotyczą. - Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych,
dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową. - Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba
prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca
zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego
bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu
bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej
osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. - Kupujący – zarówno Konsument, Klient, jak i Klient-Konsument.
- Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach
przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest
Sprzedawca. - Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do
zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w
formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się
z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści. - Produkt – wszystkie produkty dostępne w Sklepie, jak :
- Kurs online – dostęp do materiałów wideo oraz plików elektronicznych
dostarczanych na platformie internetowej pod adresem:
sylwiawasik.beautylinked.pl, który Kupujący uzyskuje na okres wskazany w
wybranym Abonamencie lub dożywotnio. - Rękojmia – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z
ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub wadą prawną kupionego
Produktu. - Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę.
Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu
dalszego korzystania z usług Sklepu, zapisywania Produktów do ulubionych lub wglądu
do historii Zamówień realizowanych w Sklepie. - Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę,
polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany
przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą. - Postanowienia ogólne
- Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
- Sprzedawca jest płatnikiem VAT.
- Sprzedawca wystawia faktury VAT i paragony.
- Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi wolne od wad.
- Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez
Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do
niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. - Dostarczenie Plików, Kursów online odbywa się poprzez Internet.
- Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi
do korzystania z Usług, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne). - Formy płatności.
- Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
- płatność online – przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa,
Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności PAYU. - Zawarcie umowy sprzedaży.
- Aby zamówić Produkt za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę
internetową Sklepu, tj. sylwiawasik.beautylinked.pl , a następnie wybrać Kurs online
postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu. - W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących
czynności: - wypełnienia formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa
Kupującego, - wskazania danych wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją
otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu,
na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek, - dodania Produktu,
- wybór formy płatności,
- zapoznaje się z regulaminem i akceptacja regulaminu Sklepu,
- potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z
obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści. - Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia,
wyświetli się podsumowanie Zamówienia - Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze
Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu. - Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu.
- Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia Kursy online w następujących terminach:
- przy płatności online dostęp do wykupionego Kursu online jest przyznawany
automatycznie po autoryzacji płatności. - Dostawa Produktów
- Produkty dostępne w Sklepie, w szczególności Kursy online są dostarczane w formie
elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie. - Prawo odstąpienia od umowy.
- Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od
umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. - Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj.
Wyjątki od odstąpienia od umowy. - Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu
wejścia przez Konsumenta w posiadanie Produktu. - Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy
oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres sylwia0083@tlen.pl - Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z załącznika nr 2 do Ustawy z dnia 30
maja 2014 r. o prawach konsumenta. - Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi
potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. - W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klient-Konsumenta oświadczenia o
odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego
terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji. - W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
- Wyjątki od odstąpienia od umowy.
- W przypadku zamówienia Produktu, Konsument lub Klient Konsument, który zacznie
oglądać kurs online lub zaloguje się do Platformy lub skorzysta z przed upływem 14-
dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do
odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
prawach konsumenta. - Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi
lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o
dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub KlientaKonsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go
przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. - Zasady reklamacji na podstawie rękojmi.
- Konsument lub Klient-Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi
w okresie 2 lat od momentu wydania Kursu online w związku z ujawnioną wadą
fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną. - Konsument lub Klient-Konsument może złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi
w ciągu roku od dnia zauważenia wady. - Wszelkie reklamacje powinny być wysyłane w formie pisemnej lub na adres e-mail
Sprzedawcy. - Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając
odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub
adres korespondencyjny. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,
- nazwę zakupionego Produktu,
- opis reklamacji,
- datę ujawnienia się wady Produktu,
- potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od
okoliczności Konsument lub Klient-Konsument może przedstawić jeden z
wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, etc.) - Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia jej
otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub KlientaKonsumenta adres (w tym adres e-mail). - Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt odesłania
reklamowanego Produktu, niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu
rękojmi. - Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest
Sprzedawca. - Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i
prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności. - Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących w związku z Ogólnym
rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) zostały zawarte w Polityce Prywatności
dostępnej na stronie https:// sylwiawasik.beautylinked.pl/makeup/polityka.pdf - Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych z:
- składaniem i realizacją Zamówień w Sklepie,
- założeniem Konta w Sklepie,
- zapisaniem się Kupującego do newslettera,
- dokonaniem oceny Sklepu, Produktu lub Towaru,
- kontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą za pomocą formularza
kontaktowego, jak i telefonicznie lub mailowo na bezpośrednie adresy
Sprzedawcy podane na stronie Sklepu.
11 . Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług.
- Do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług niezbędne jest posiadanie przez
Kupującego: - urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
- łącze internetowe o przepustowości minimum:
Jakość Minimalna szerokość łącza
240p 500 kbps
360p 1 Mbps
720p 3 Mbps
1080p 7 Mbps - odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa w najnowszej wersji obsługująca
pliki typu cookies: Mozilla Firefox, Safari, Google , która zapewnia obsługę plików cookie
oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek
internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej. - aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie
wiadomości pocztowych przez Kupującego. - Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów i Usług zaleca się, aby
urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności: - aktualny system antywirusowy,
- skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
- zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki
internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa, - aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce
internetowej, - Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez
Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do
niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. - Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do
przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z
systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki,
gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej
i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od
Sprzedawcy do Kupującego. - Rejestracja w Sklepie i założenie Konta.
- Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.
- Założenie Konta jest dobrowolne.
- Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i
przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych
Kupującego na formularzu Zamówienia. - Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także
adres e-mail oraz tworzy własne hasło. - Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu
osobom trzecim. - Kupujący, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą
elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji
jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w
przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje
po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni. - Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą
Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w
terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego. - Newsletter
- Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do
Newslettera Sprzedawcy. - Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą
elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą. - Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego
podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia
subskrypcji. - Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez
Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i
kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny. - Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania
subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej
wysyłanej przez Sprzedawcę. - Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na
otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność
przetwarzania przed odwołaniem zgody. - Autorskie prawa majątkowe
- Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim
i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym. - Autorskie prawa majątkowe do Plików i/lub Kursów przysługują Sprzedawcy, zaś
autorskie prawa osobiste – autorom. - Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa
autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym
wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz
danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z
którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy. - Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów
Sklepu bez zgody Sprzedawcy. - Kupno Pliku lub Kursu online nie przenosi na Kupującego autorskich praw majątkowych
ani osobistych do tych Produktów. Kupujący może korzystać z niego wyłącznie dla
własnych potrzeb. - W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do Kursu online osoba, która
dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność
przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności
intelektualnej . - Prawa autorskie do Pliku lub Kursu przysługujące Sprzedawcy podlegają ochronie
prawnej. Z tytułu naruszenia tych praw Sprzedawca ma prawo nałożyć na Klienta lub
Konsumenta lub Klienta-Konsumenta karę umowną w kwocie 50 000 zł. Zapłata kary
umownej nastąpi w drodze przelewu na rachunek bankowy wskazany w wezwaniu do
zapłaty. Sprzedawca ma prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na
zasadach ogólnych gdy kara umowna nie pokryje w pełni poniesionej szkody. - Każdy ujawniony przypadek naruszenia praw autorskich majątkowych lub praw na
dobrach niematerialnych, co do których wyłącznym dysponentem i uprawnionym jest
Sprzedawca upoważniać będzie Sprzedawcę do nałożenia na indywidualnego naruszyciela
karę umowną w wysokości 50 000 zł. - W szczególności Kupującemu nie wolno:
- Usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesione na Kurs online.
- Zwielokrotniać Kursu online lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno
w formie drukowanej, jak i elektronicznej. - Udostępniać Kursu online innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i
elektronicznej. - Najmować i użyczać Kursu online, zarówno w formie drukowanej, jak
i elektronicznej. - Ingerować w treść i zawartość Kursu online.
- Platforma ODR
- Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla
Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór - Platforma ODR jest dostępna pod
adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show
&lng=PL - Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii,
Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych
przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein. - Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i
znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu. - Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej
spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy
krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest – Urząd Ochrony
Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). - Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie
mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności
Kodeksu cywilnego. - Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd
właściwy dla siedziby pozwanego. Konsument ma ponadto prawo do wytoczenia
powództwa według przepisów o właściwości przemiennej. - Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego
Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Produkt Kupującemu. - Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego
do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o
pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia
2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem
powszechnym. - Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym
czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk - Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie
internetowej Sprzedawcy. - Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
- Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie
internetowej Sprzedawcy.