Regulamin platformy theye.pl

  1. Stosowane definicje.
  2. Sklep – platforma szkoleniowa dostępna pod adresem sylwiawasik.beautylinked.pl, za
    pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów Produktów i Usług,
    dostępnych w Sklepie.
  3. Sprzedawca – Sylwia Wąsik prowadząca działalność pod nazwą Sylwia Wąsik Make Up
    Artist, Wierzchowiska Pierwsze 42, 27-350 Sienno, NIP: 8111673404
  4. Regulamin Sklepu online – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną,
    określający zasady korzystania ze Sklepu.
  5. Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i
    prawa osób, których dane dotyczą.
  6. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych,
    dokonująca u Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością
    gospodarczą lub zawodową.
  7. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba
    prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca
    zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedawcy zakupu związanego
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Sprzedawcy zakupu
    bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej
    osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
    wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o
    Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  9. Kupujący – zarówno Konsument, Klient, jak i Klient-Konsument.
  10. Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach
    przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych Kupujących jest
    Sprzedawca.
  11. Zamówienie – oświadczenie woli złożone przez Kupującego zmierzające bezpośrednio do
    zawarcia umowy ze Sprzedawcą poprzez wypełnienie i przesłanie formularza zakupu w
    formie elektronicznej dostępnego na stronie internetowej Sklepu, w tym zapoznanie się
    z Regulaminem sklepu online oraz akceptacja jego treści.
  12. Produkt – wszystkie produkty dostępne w Sklepie, jak :
  13. Kurs online – dostęp do materiałów wideo oraz plików elektronicznych
    dostarczanych na platformie internetowej pod adresem:
    sylwiawasik.beautylinked.pl, który Kupujący uzyskuje na okres wskazany w
    wybranym Abonamencie lub dożywotnio.
  14. Rękojmia – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Sprzedawcy w związku z
    ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub wadą prawną kupionego
    Produktu.
  15. Konto – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę.
    Kupujący może dobrowolnie zarejestrować się w Sklepie, w szczególności w celu
    dalszego korzystania z usług Sklepu, zapisywania Produktów do ulubionych lub wglądu
    do historii Zamówień realizowanych w Sklepie.
  16. Newsletter – jedna z usług świadczona drogą elektroniczną w Sklepie przez Sprzedawcę,
    polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany
    przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  17. Postanowienia ogólne
  18. Ceny podane przez Sprzedawcę wyrażone są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto.
  19. Sprzedawca jest płatnikiem VAT.
  20. Sprzedawca wystawia faktury VAT i paragony.
  21. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Produkty i Usługi wolne od wad.
  22. Kupujący jest zobowiązany do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez
    Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu, a także do
    niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  23. Dostarczenie Plików, Kursów online odbywa się poprzez Internet.
  24. Kupujący jest zobowiązany do zapoznania się z wymaganiami technicznymi niezbędnymi
    do korzystania z Usług, zawartymi w dalszej części Regulaminu (Wymagania techniczne).
  25. Formy płatności.
  26. Sprzedawca udostępnia następujące formy płatności:
  27. płatność online – przedpłata online przelewem bankowym lub kartą Visa,
    Mastercard poprzez zewnętrzny system płatności PAYU.
  28. Zawarcie umowy sprzedaży.
  29. Aby zamówić Produkt za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę
    internetową Sklepu, tj. sylwiawasik.beautylinked.pl , a następnie wybrać Kurs online
    postępując zgodnie z informacjami wyświetlanymi na stronie Sklepu.
  30. W celu złożenia Zamówienia niezbędne jest wykonanie przez Kupującego następujących
    czynności:
  31. wypełnienia formularza zamówienia takimi danymi, jak imię i nazwisko lub nazwa
    Kupującego,
  32. wskazania danych wystawienia rachunku lub faktury, jeśli Kupujący chce ją
    otrzymać, w tym podania innych danych do rozliczenia, jak NIP, nazwa podmiotu,
    na który ma zostać wystawiona faktura lub rachunek,
  33. dodania Produktu,
  34. wybór formy płatności,
  35. zapoznaje się z regulaminem i akceptacja regulaminu Sklepu,
  36. potwierdzenie woli zawarcia umowy, w tym wybranie przycisku „Zamawiam z
    obowiązkiem zapłaty” lub o równoważnej treści.
  37. Po podaniu przez Kupującego wszystkich danych niezbędnych do złożenia Zamówienia,
    wyświetli się podsumowanie Zamówienia
  38. Zamówienie wysłane przez Kupującego jest oświadczeniem woli Kupującego zawarcia ze
    Sprzedawcą umowy sprzedaży, zgodnie z przepisami niniejszego regulaminu.
  39. Termin realizacji zamówienia wg kategorii Produktu.
  40. Sprzedawca realizuje złożone Zamówienia Kursy online w następujących terminach:
  41. przy płatności online dostęp do wykupionego Kursu online jest przyznawany
    automatycznie po autoryzacji płatności.
  42. Dostawa Produktów
  43. Produkty dostępne w Sklepie, w szczególności Kursy online są dostarczane w formie
    elektronicznej i nie jest to związane z ponoszeniem dodatkowej opłaty w Sklepie.
  44. Prawo odstąpienia od umowy.
  45. Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od
    umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
  46. Wyjątki od odstąpienia od umowy zostały wskazane w dalszej części Regulaminu, tj.
    Wyjątki od odstąpienia od umowy.
  47. Termin na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu
    wejścia przez Konsumenta w posiadanie Produktu.
  48. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy wysłanie do Sprzedawcy
    oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem na adres sylwia0083@tlen.pl
  49. Konsument lub Klient-Konsument może skorzystać z załącznika nr 2 do Ustawy z dnia 30
    maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  50. Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi
    potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  51. W przypadku wysyłania przez Konsumenta lub Klient-Konsumenta oświadczenia o
    odstąpieniu od umowy drogą tradycyjną (poczta, kurier) dla zachowania 14-dniowego
    terminu na odstąpienie liczy się data nadania korespondencji.
  52. W razie odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
  53. Wyjątki od odstąpienia od umowy.
  54. W przypadku zamówienia Produktu, Konsument lub Klient Konsument, który zacznie
    oglądać kurs online lub zaloguje się do Platformy lub skorzysta z przed upływem 14-
    dniowego terminu uprawniającego do odstąpienia od Zamówienia, traci prawa do
    odstąpienia od zamówienia zgodnie z art. 38 pkt 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o
    prawach konsumenta.
  55. Zgodnie z art. 38 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi
    lub Klientowi-Konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o
    dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
    spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub KlientaKonsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go
    przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  56. Zasady reklamacji na podstawie rękojmi.
  57. Konsument lub Klient-Konsument ma prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi
    w okresie 2 lat od momentu wydania Kursu online w związku z ujawnioną wadą
    fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną.
  58. Konsument lub Klient-Konsument może złożyć Sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi
    w ciągu roku od dnia zauważenia wady.
  59. Wszelkie reklamacje powinny być wysyłane w formie pisemnej lub na adres e-mail
    Sprzedawcy.
  60. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając
    odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub
    adres korespondencyjny.
  61. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
  62. imię i nazwisko Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, adres, kod pocztowy,
  63. nazwę zakupionego Produktu,
  64. opis reklamacji,
  65. datę ujawnienia się wady Produktu,
  66. potwierdzenie dokonania zakupu u Sprzedawcy (do wyboru w zależności od
    okoliczności Konsument lub Klient-Konsument może przedstawić jeden z
    wymienionych: dowód zakupu, numer zamówienia, potwierdzenie płatności, email z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę, etc.)
  67. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia jej
    otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub KlientaKonsumenta adres (w tym adres e-mail).
  68. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi koszt odesłania
    reklamowanego Produktu, niezwłocznie po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji z tytułu
    rękojmi.
  69. Ochrona danych osobowych
  70. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu jest
    Sprzedawca.
  71. Cele i zakres przetwarzania danych, podmioty, którym dane będą przekazywane, jak i
    prawa osób, których dane dotyczą zostały opisane w Polityce Prywatności.
  72. Zasady przetwarzania danych oraz prawa Kupujących w związku z Ogólnym
    rozporządzeniem o ochronie danych (RODO) zostały zawarte w Polityce Prywatności
    dostępnej na stronie https:// sylwiawasik.beautylinked.pl/makeup/polityka.pdf
  73. Polityka prywatności reguluje zasady przetwarzania danych związanych z:
  74. składaniem i realizacją Zamówień w Sklepie,
  75. założeniem Konta w Sklepie,
  76. zapisaniem się Kupującego do newslettera,
  77. dokonaniem oceny Sklepu, Produktu lub Towaru,
  78. kontaktowaniem się Kupującego ze Sprzedawcą za pomocą formularza
    kontaktowego, jak i telefonicznie lub mailowo na bezpośrednie adresy
    Sprzedawcy podane na stronie Sklepu.

11 . Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług.

  1. Do korzystania ze Sklepu oraz Produktów i Usług niezbędne jest posiadanie przez
    Kupującego:
  2. urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
  3. łącze internetowe o przepustowości minimum:
    Jakość Minimalna szerokość łącza
    240p 500 kbps
    360p 1 Mbps
    720p 3 Mbps
    1080p 7 Mbps
  4. odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa w najnowszej wersji obsługująca
    pliki typu cookies: Mozilla Firefox, Safari, Google , która zapewnia obsługę plików cookie
    oraz skryptów Javascript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek
    internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej.
  5. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie
    wiadomości pocztowych przez Kupującego.
  6. Dla bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu i jego Produktów i Usług zaleca się, aby
    urządzenie z którego korzysta Kupujący posiadało w szczególności:
  7. aktualny system antywirusowy,
  8. skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
  9. zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki
    internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
  10. aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz Java Script w przeglądarce
    internetowej,
  11. Kupujący zobowiązany jest do korzystania z Produktów i Usług oferowanych przez
    Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującymi na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, postanowieniami Regulaminu Sklepu online, a także do
    niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  12. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Kupującego do
    przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do współpracy z
    systemem teleinformatycznym, z którego korzysta. W szczególności chodzi o przypadki,
    gdy Kupujący źle skonfigurował lub w ogóle nie skonfigurował konta poczty elektronicznej
    i z tego powodu nie docierają wiadomości e-mail od Kupującego do Sprzedawcy lub od
    Sprzedawcy do Kupującego.
  13. Rejestracja w Sklepie i założenie Konta.
  14. Kupujący w trakcie dokonywania Zamówienia może zarejestrować się w Sklepie.
  15. Założenie Konta jest dobrowolne.
  16. Konto umożliwia podgląd historii Zamówień, zapisywanie produktów do ulubionych, jak i
    przyśpiesza składanie Zamówień w przyszłości poprzez automatyczne zapisywanie danych
    Kupującego na formularzu Zamówienia.
  17. Podczas rejestracji Konta Kupujący podaje swoje dane identyfikacyjne i adresowe, a także
    adres e-mail oraz tworzy własne hasło.
  18. Kupujący jest zobowiązany do nieujawniania danych do logowania do Konta Sklepu
    osobom trzecim.
  19. Kupujący, który dokonał rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą
    elektroniczną poprzez samodzielne usunięcie Konta, polegające na złożeniu dyspozycji
    jego usunięcia albo zgłoszenie żądania usunięcia Konta Sprzedawcy, przy czym w
    przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Sprzedawcy rozwiązanie umowy następuje
    po upływie okresu wypowiedzenia wynoszącego 7 dni.
  20. Sprzedawca, chcąc rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną dotyczącą
    Konta poinformuje Kupującego na adres e-mail podany przez niego podczas rejestracji, w
    terminie 14 dni przed planowaną datą usunięcia Konta Kupującego.
  21. Newsletter
  22. Kupujący w trakcie realizacji Zamówienia, jak i niezależnie od niego, może zapisać się do
    Newslettera Sprzedawcy.
  23. Newsletter polega na wysyłaniu przez Sprzedawcę informacji marketingowych drogą
    elektroniczną na podany przez Kupującego adres e-mail, za jego uprzednią zgodą.
  24. Kupujący w celu skutecznego zapisu do Newslettera jest zobowiązany do prawidłowego
    podania adresu e-mail, na który informacje mają być wysyłane oraz potwierdzenia
    subskrypcji.
  25. Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez
    Kupującego poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i
    kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
  26. Kupujący może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę przy użyciu opcji anulowania
    subskrypcji (wypisać się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej
    wysyłanej przez Sprzedawcę.
  27. Kupujący może także zwrócić się bezpośrednio do Sprzedawcy w celu wycofania zgody na
    otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność
    przetwarzania przed odwołaniem zgody.
  28. Autorskie prawa majątkowe
  29. Produkty są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim
    i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
  30. Autorskie prawa majątkowe do Plików i/lub Kursów przysługują Sprzedawcy, zaś
    autorskie prawa osobiste – autorom.
  31. Prawa wyłączne do treści udostępnianych w ramach Sklepu, w szczególności prawa
    autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych Sklepu oraz jego Produktów, w tym
    wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz
    danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Sprzedawcy lub podmiotom trzecim, z
    którymi Sprzedawca zawarł stosowne umowy.
  32. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów
    Sklepu bez zgody Sprzedawcy.
  33. Kupno Pliku lub Kursu online nie przenosi na Kupującego autorskich praw majątkowych
    ani osobistych do tych Produktów. Kupujący może korzystać z niego wyłącznie dla
    własnych potrzeb.
  34. W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do Kursu online osoba, która
    dokonała naruszenia (w tym Kupujący), ponosi z tego tytułu odpowiedzialność
    przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności
    intelektualnej .
  35. Prawa autorskie do Pliku lub Kursu przysługujące Sprzedawcy podlegają ochronie
    prawnej. Z tytułu naruszenia tych praw Sprzedawca ma prawo nałożyć na Klienta lub
    Konsumenta lub Klienta-Konsumenta karę umowną w kwocie 50 000 zł. Zapłata kary
    umownej nastąpi w drodze przelewu na rachunek bankowy wskazany w wezwaniu do
    zapłaty. Sprzedawca ma prawo do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na
    zasadach ogólnych gdy kara umowna nie pokryje w pełni poniesionej szkody.
  36. Każdy ujawniony przypadek naruszenia praw autorskich majątkowych lub praw na
    dobrach niematerialnych, co do których wyłącznym dysponentem i uprawnionym jest
    Sprzedawca upoważniać będzie Sprzedawcę do nałożenia na indywidualnego naruszyciela
    karę umowną w wysokości 50 000 zł.
  37. W szczególności Kupującemu nie wolno:
  38. Usuwać zabezpieczenia i oznaczenia naniesione na Kurs online.
  39. Zwielokrotniać Kursu online lub dokonywać jego rozpowszechniania, zarówno
    w formie drukowanej, jak i elektronicznej.
  40. Udostępniać Kursu online innym osobom, zarówno w formie drukowanej, jak i
    elektronicznej.
  41. Najmować i użyczać Kursu online, zarówno w formie drukowanej, jak
    i elektronicznej.
  42. Ingerować w treść i zawartość Kursu online.
  43. Platforma ODR
  44. Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla
    Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór
  45. Platforma ODR jest dostępna pod
    adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show
    &lng=PL
  46. Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii,
    Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych
    przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegia, Islandia, Liechtenstein.
  47. Złożenie skargi odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i
    znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
  48. Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej
    spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy
    krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest – Urząd Ochrony
    Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
  49. Postanowienia końcowe
  50. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Sklepu online zastosowanie
    mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności
    Kodeksu cywilnego.
  51. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd
    właściwy dla siedziby pozwanego. Konsument ma ponadto prawo do wytoczenia
    powództwa według przepisów o właściwości przemiennej.
  52. Miejscem spełnienia świadczenia jest w szczególności oznaczone miejsce, do którego
    Sprzedawca jest obowiązany zgodnie z umową przesłać Produkt Kupującemu.
  53. Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego
    do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o
    pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia
    2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem
    powszechnym.
  54. Kupujący mogą uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu Sklepu online w każdym
    czasie na stronie Sklepu oraz sporządzić jego wydruk
  55. Niniejszy Regulamin Sklepu online wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie
    internetowej Sprzedawcy.
  56. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu w każdym czasie.
  57. Nowy lub zmieniony Regulamin wchodzi w życie po 14 dniach od publikacji na stronie
    internetowej Sprzedawcy.